środa, 21 czerwca 2017

DZIEŃ OJCA Z GLANTIER


Nie masz pomysłu na prezent dla taty? Koniecznie przeczytaj ten wpis!


Od dawna perfumy to jeden z najczęściej kupowanych  prezentów na różne uroczystości, święta...
Ja uwielbiam dostawać perfumy, dlatego też przychodzę do was z pomysłem, aby podarować je tacie na nadchodzące święto- dzień ojca. Na markę GLANTIER wpadłam przypadkiem. Na stronie jest tak duży wybór perfum (zarówno damskich jak i męskich), że nie wiedziałam kompletnie które zamówić. Po godzinie spośród moich dziesięciu faworytów, wybrałam pierwsze lepsze losowo. Choć nie znam się na męskich perfumach to mogę już wam powiedzieć, że były strzałem w 10! 


Każde perfumy są dokładnie opisane. 
Dzięki tej stronie dowiedziałam się, że wyróżnia się nuty głowy, serca i bazy.  Wiemy przez to jaki zapach będzie wyczuwalny na początku, jaki w środku zapachu a jaki jest ''tłem''.

Wydaje mi się, że mój tata  nie lubi mocnych i specyficznych zapachów, przez co skusiłam się na coś klasycznego: aromatyczno-wodne model 717.  Mi osobiście bardzo przypadły do gustu.

Opakowanie mają bardzo proste i eleganckie w czym tkwi '' to coś''.
  Generalnie cały zamysł samych perfum jak i opakowania bardzo mi się podoba i z czystym sercem mogę tę firmę wam polecić. Sama na pewno będę miała jeszcze okazje zamówić i przetestować nowe zapachy, bo bardzo chętnie będę wracała do tych perfum, jeżeli się skończą. 

Raz psiknęłam perfumami, aby sprawdzić zapach i muszę wam powiedzieć, że już czwartą godzinę bardzo intensywnie pachnie. Miałam już do czynienia z różnymi markami perfum i przyznam, że to jedna z lepszych i zrobiła na mnie bardzo dobre pierwsze wrażenie. 

Kosztują niecałe 50 zł, co na taką jakość dla mnie jest wręcz zabawne. Koniecznie przetestujcie!

Pojemność to 50 ml.

Zamówienie przyszło w bardzo ekspresowym tempie, co mnie samą zaskoczyło. Zamówiłam wczoraj ok. 13 a dzisiaj przed 10 kurier już u mnie zawitał, dlatego nie musicie się martwić, że perfumy nie dojdą wam na to ważne święto naszych ojców. 





Dajcie znać w komentarzach, czy wy spotkaliście się już z tą firmą i jak wam się sprawują :D



22 komentarze:

  1. Perfum to zawsze dobre rozwiązanie! Tej marki akurat nie znałam wcześniej:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/2017/06/animalove.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale na prezent dość ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nich!! Perfumy to zawsze dobry pomysł- zwłaszcza jeśli wiesz jakie zapachy lubi obdarowany :) obserwuję- warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy to częsty prezent myślę że i na ta okazję świetnie się sprawdza pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfumy to bardzo fajny prezent, a tych nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie otrzymywać, jak i dawać zapachowe prezenty. Tej marki nie znam, ale pewnie musi być to delikatny, świeży zapach - taki uniwersalny, właśnie dobry na prezent :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja co roku kupowałam mojemu tacie perfumy, dlatego tym razem postawiłam na portfel :D
    Firmę znam, sama niedawno zamówiłam perfumy od nich i bardzo je polubiłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post <3

    https://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy, ale perfumy prezentują się bardzo ciekawie :)
    ja nie wiem jeszcze co dam tacie na dzień ojca, perfum ma sporo
    więc chcę dać mu coś innego :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z siostra kupilam tacie sportowa nerke i takie male dmuchane kulka z palma i z flamingiem do trzymania driknow, puszek itp. Przyda sie na wakacje w wodzie :) buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale wielokrotnie​ mojemu tacie również sprawiłam prezent w postaci perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo często kupuję na prezent perfumy :) Zawsze się sprawdzi :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazwyczaj jest tak, że dla taty kupuję perfumy, a dla mamy biżuterię

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się, ciekawe jak pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaaa <3 Nie znam ale juz lubię :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/malinowa-spodniczka-z-baskinka.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam te perfumy ale w wersji damskiej - to moje ulubione :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych perfum, ale z tych tańszych mogę z czystym sercem polecić męskie La rive.
    Perfumy, to zawsze świetny pomysł na prezent o ile znamy gust drugiej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo słyszałam o tych perfumach, rzeczywiście są świetne! <3
    Taki prezent na dzień ojca to naprawdę trafiony prezent!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam jeszcze o tych perfumach :) rzeczywiście są dość tanie :)

    OdpowiedzUsuń

WISHLIST ZAFUL

ZAFUL FESTIVAL ZAFUL   LINK