piątek, 8 września 2017

ROSEGAL AND ZAFUL HAUL


Hej kochani! Wiem, że dawno mnie tu nie było, ale od teraz będę się starała już w miarę systematycznie dla was blogować!



Przychodzę do was z haulem z dwóch stronek, które są dość popularne na moim blogu. W tym zamówieniu postawiłam na ubrania.



Pierwszą rzeczą jest czapka, którą na moim blogu mogliście już widzieć, ponieważ pojawiła się ona już w jednym z moich zamówień. Jest ona świetna, jakość jej jest dobra, jest uniwersalna, a przede wszystkim ładnie wygląda. 






No i czas na moją ulubioną rzecz, dużo osób odradzało mi ją, mówiło, że na ciele będzie brzydko wyglądać, ale było też dużo osób, które mówiło mi, że jest to genialne. Ja cudów nie oczekiwałam, przez co nie zawiodłam się, ale też i nie rozczarowałam. Według mnie jest to naprawdę super ''produkt''.





Do tej pory w miarę słodko wypowiadałam się na temat ubrań z chińskich stron, ale teraz trochę trzeba to wyrównać, ponieważ spodenki, które zamówiłam są totalną porażką. Są bardzo głęboko po bokach wycięte przez co korzystnie to, to nie wygląda. Są to spodenki do spania więc samo wycięcie nie przeszkadzało by mi tak bardzo jak ich materiał, który jest wręcz sztywny i nie czuję się w nim komfortowo. 





Kolejna super rzecz! Bluzka, która jest jak z markowego sklepu! Jej materiał jest cudowny! Potrzebowałam zwykłej jakiejś bluzki i nie zawiodłam się. Ja jestem nią zachwycona!








Pierwszą rzeczą z Rosegal jest szal, który w rzeczywistości wygląda w 100% tak jak na zdjęciu. Jest bardzo ciepły i idealny na zbliżającą się wielkimi krokami jesień i zimę. Jego kolor-hit sezonu, który jest trafiony prosto w mój gust w moich oczach daje mu plus 10 punktów. 





Nie zaskoczę was, że kolejna rzecz jest także okej? haha jest to bomberka, która w tym sezonie także królowała. 







Jak się wam podoba moje zamówienie? :D














6 komentarzy:

  1. Świetne zamówienie najbardziej podoba mi się ten komplecik w różowym kolorku :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super haul :) + Poklikałam

    http://mycrazyworldpaula.blogspot.com/2017/09/wishlist-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś naprawdę świetne rzeczy! <3 Różowy komplecik i bomberka podobają mi się najbardziej! Szkoda, że te spodenki jedynie okazały się nieudanym zamówieniem.
    Poklikałam!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie stylowe niektóre ubrania, masz swój gust i to najważniejsze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

WISHLIST ZAFUL

ZAFUL FESTIVAL ZAFUL   LINK