sobota, 9 września 2017

MINI PACZKA OD REVERS COSMETICS


Hej kochani, przychodzę dzisiaj do was z mini haulem co dostałam od firmy Revers cosmetics.
Jest to firma kosmetyczna, która zwróciła na siebie moją uwagę. Byłam bardzo ciekawa jak produkty z ich sklepu się sprawdzą. Jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam was do dalszego czytania. 

Puder ryżowy


O pudrze ryżowym słyszał już chyba każdy, ja osobiście nie miałam okazji go nigdy przetestować i bardzo ucieszyłam się, gdy dostałam taką okazję. Jest to najlepiej matujący i wyglądający na mojej cerze puder jaki kiedykolwiek miałam. Fakt, nie jestem wielką testerką pudrów, lecz parę na swojej drodze już miałam i mam porównanie. Jeżeli macie cerę tłustą- tak jak ja, która potrafi wam się świecić to koniecznie przyjrzyjcie się bliżej temu produktowi. Jakiś czas temu miałam wesele i bałam się, że będę musiała co godzinę poprawiać swój make-up, aby się nie świecić. Byłam w takim szoku, kiedy zdałam sobie sprawę w domu, że nie potrzebowałam tego robić ani razu, a moja twarz wyglądała bardzo dobrze. 





Odżywka do rzęs LONG VITALASH

Trudno jest mi na tą chwile powiedzieć cokolwiek o tym produkcie, ponieważ jestem w  fazie testów. Wygląda ciekawie i na pewno opowiem wam coś więcej o tej odżywce jeżeli zakończę ''kurację''.





Lakier do paznokci z efektem żelu i pomadka

Dostałam od firmy REVERS także lakier do paznokci i pomadkę.
Nie do końca jest to trafione w mój gust, ale przez to mogłam zrobić prezent swojej siostrze i mamie. Kolor pomadki spodobał się bardzo mojej siostrze a lakier do paznokci klasyczny- czerwony z drobinkami, który jest niezwykły, gdyż posiada efekt  żelu podarowałam mamie. 

Zdjęcia pomadki niestety nie mam, ponieważ siostra mi ją już zabrała, natomiast możecie ją zobaczyć na zdjęciu z strony sklepu:




RÓŻ DO POLICZKÓW

Nigdy nie używałam różu, ale od teraz chyba zacznę, bo ten który otrzymałam i który jest widoczny na zdjęciu jest genialny! Bardzo podoba mi się jego odcień, który nie jest ani za ciemny, ani za jasny- jest idealny! 




Jestem bardzo zadowolona z tej paczki i wszystko w 100% wam polecam!
Bardzo dziękuję Revers cosmetics za taką niespodziankę! 

Słyszeliście kiedyś o tej firmie?

9 komentarzy:

  1. nie słyszałam nigdy o tej firmie ale wydaję się być bardzo fajna może kiedyś skorzystam!:)
    obserwuję i liczę na rewanż:*
    https://klaudynkasb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne produkty, a ten lakier do paznokci ma obłędny kolorek :) Takie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam ale fajne produkty widzę 😍😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy o tej firmie nie słyszałam, ale produkty wydają się naprawdę godne uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te kosmetyki wydają się naprawdę świetne, z chęcią bym je wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią bym wyprobowała tego pudru ryżowego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę o tej firmie o.O Koniecznie muszę się jej bliżej przyjrzeć :D

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń

WISHLIST ZAFUL

ZAFUL FESTIVAL ZAFUL   LINK